Politika

Možemo! se hvali s „novim“ tramvajima, građani se izruguju s njima

Foto: Tomislav Tomašević, X

Stranka opasnih namjera Možemo! i njezin sposoban gradonačelnik bez radnog staža Tomislav Tomašević Senf upravo su se javno pohvalili kako „novi“ tramvaji spasonosno stižu u pomoć ZET-u. Prije nego što nastavimo sa člankom, treba napomenuti da je za sve kriva prethodna zagrebačka vlast na čelu s pokojnim gradonačelnikom Milanom Bandićem.

Njemački tramvaji iz Augsburga datiraju iz 1996. godine, ali nisu toliko stari jer su obnovljeni prije 15 do 20 godina, rekao je Senf prije nekoliko mjeseci najavljujući ovaj veliki projekt i prekretnicu u zagrebačkoj povijesti tramvajskog prometa. Napominju i kako će novi tramvaji, ali oni baš novi, stići tek za dvije godine. Senf tvrdi da prethodna vlast nije vodila računa o dugoročnim planovima za tramvajski promet i stoga su morali brzo reagirati i kupiti 11 novih starih vozila kako bi povećali pouzdanost voznog reda.

Opet ponavljamo, bivša vlast je bila nesposobna i sve je krivo radila, nova vlast je sposobna i primorana na drastične akcije kako bi spasila ZET-ov vozni red koji je u njihovom mandatu počeo biti nepouzdan zbog pokojnog Bandića.

 

U objavi na X-u Senf je sa smajlićem objavio slike prvog novog starog tramvaja u plavoj boji i s logom ZET-a. Na X profilu Možemo!, zeleni crvendaći pohvalili su se kako su uspjeli nabaviti nove tramvaje, dok se protiv HDZ-ovaca podižu optužnice zbog gospodarskog kriminala i korupcije. Netko neupućen u lokalnu politiku zaključio bi da je nabavljanje starih novih tramvaja izuzetno kompliciran i složen proces koji zahtijeva izdašna sredstva i stotine sastanaka prije realizacije samog posla. Razumljivo, građani nisu dobro reagirali na stare tramvaje koje im je nabavila vlast koja se kune u budućnost i procvat grada Zagreba u svakom pogledu.

Kako prenose mediji, njemački tramvaji obnovljeni prije 20 godina Zagrebom će voziti narednih 10 do 15 godina. Hvaleći se ovim poslom, Senf je rekao kako je 11 augsburških tramvaja koštalo kao jedan novi koji će stići za koju godinu. Cijena za svih 11 iznosila je 2,7 milijuna eura. Od Končara je naručeno 20 novih tramvaja, ali novih, ne novih starih, u vrijednosti 40 milijuna eura. Znadete li da novi Mercedes S klase košta barem 11 puta više od onoga iz 1996. godine? Ali budimo pošteni, Senf o ekonomiji ne zna ništa. Tek je počeo raditi prvi ozbiljan posao u životu. Možemo mu barem zahvaliti što je zaustavio nadolazeći kolaps tramvajskog prometa koji je upao u probleme tek u njegovom mandatu. Opet taj Bandić!

 

Predsjednik Sindikata Zagrebačkog holdinga – ZET Zagreb Dražen Jović ne dijeli entuzijazam i ponos gradonačelnika Senfa i možemovaca. Smatra da su novi stari tramvaji iz Augsburga loš potez gradskih vlasti. U objavi na Facebooku Sindikat je napisao kako su Zagrepčani zakinuti i oštećeni nabavkom ovih tramvaja, po pitanju urednosti, kvalitete i održavanja. Napomenuto je kako su zagrebački niskopodni tramvaji zapušteni iz razloga što se ne servisiraju u ZET-u, već u privatnom sektoru. Očito je Jović poslao poruku socijalističkom gradonačelniku Senfu da posao održavanja ne daje Končaru, već gradskoj tvrtki.

 

Barem nakratko u Zagrebu se ne govori o smeću, sada se govori o tramvajskom smeću. Ponos možemovaca i Senfa građani ne dijele iz razumljivih razloga. Također, nejasno je zašto Senf i njegovi sljedbenici toliko potenciraju priču o uspješnoj nabavci tramvaja kada im to u promidžbenom smislu nikako ne ide u korist, uzevši u obzir da se trenutno društvenim mrežama ljudi natječu tko će napraviti bolji „meme“ o kolosalnom poslovnom uspjehu socijalista iz Možemo! i gradonačelnika Senfa, za kojeg vjerujemo da će obući ZET-ovu uniformu i, kao ranije u Ćistoći, demonstrirati kako i on može biti bolji Bandić od Bandića.

2 Comments

Jude Martinez
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Elizabeth Jason
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Write a Comment

POPODNEVNIK

© 2024 popodnevnik.hr, Sva prava pridržana.