U povijesti rimskih biskupa od svetog Petra do danas, Franjo će zasigurno ostati upamćen u prvom redu kao papa klimatskih promjena. Njegova strast u spašavanju planeta Zemlje i okoliša gotovo je pa jednaka onom porivu u suzbijanju katoličkih tradicija i sijanju zbunjenosti u pitanjima crkvenog nauka o moralu. U enciklici „Laudato si“ iz 2015. i njenoj nadopunjenoj verziji u obliku apostolske pobudnice „Laudate Deum“, Franjo je govorio o planetu i klimatskim promjenama kao da je to poslanje Crkve i njega kao pape. Niti približno se nije posvetio svojoj ulozi spasenja duša i privlačenja ljudi u Katoličku Crkvu kao što se založio za suzbijanje „ekoloških“ grijeha protiv Zemlje.
Iako se jako radovao globalističkom summitu COP28 u Dubaiju, zbog zdravstvenog stanja nije mogao doći. I sami liječnici morali su ga nagovarati da ne ide. Papin poriv za spas Zemlje od visoke temperature i podizanja razine svjetskih mora bili su vrijedni toga da podnese mučeničku smrt na oltar Majke Zemlje. Na današnji dan, 2. prosinca trebao je održati svoj govor i tako dati svoj nemjerljiv doprinos u obraćenju duša na ekologiju. Umjesto njega, govor je okupljenim globalistima i klimatskim okultistima pročitao državni tajnik Svete Stolice Pietro Parolin. Nakon čitanja papine ekološke poslanice Globalistima, Parolin će 3. prosinca sudjelovati na inauguraciji „Paviljona vjere“ u Expo Cityju u Dubaiju. Prisutan će biti i kardinal Miguel Ángel Ayuso Guixot, prefekt Dikasterija za međureligijski dijalog, koji je s budistima relativizirao katoličku vjeru i Isusa Krista usporedio s velikim iscjeliteljem Budom.
Ukratko, papin govor sadržavao je klasične vapaje o nužnosti borbe protiv klimatskih promjena, s jednom distinkcijom. Dao mu je prizvuk katoličanstva. Klima je podivljala zbog ljudske pohlepe za proizvodnjom i posjedovanjem, a okoliš je nastradao zbog neobuzdanog izrabljivanja. Papine riječi neodoljivo podsjećaju na jednu ateističku i ekonomsku ideologiju koja je iza sebe ostavila 100 000 000 mrtvih. Franjo je u pismu pozvao svjetske čelnike na akciju rekavši kako „budućnost svih nas ovisi o sadašnjosti koju sada biramo.“ Uništavanje okoliša papa je nazvao strukturnim grijehom koji ugrožava sva ljudska bića i nanosi veliku uvredu Bogu. „Radimo li za kulturu života ili kulturu smrti?“, pitao je papa okupljene političare i globaliste koji pobačaj smatraju ljudskim pravom i poželjnim alatom u borbi protiv prenapučenog planeta. Naravno, papa u ovom kontekstu nije govorio o pobačaju, iako je napomenuo da visoki natalitet nije problem niti uzrok klimatskih promjena. Njegovi prijatelji na summitu s time se ipak ne slažu, o čemu nam svjedoče brojni izračuni o visini CO2 koji ljudi izdišu i time, kao i krave, doprinose globalnom zatopljenju.
Nije zaboravio iznijeti i svoj globalistički pogled na svijet, ne u smislu pripadnosti jedinoj i pravoj Crkvi Isusa Krista, već u smislu nadilaženja nacionalnih interesa i snažnijeg globalnog povezivanja. Izrazio je svoju uznemirenost što je „globalno zatopljenje popraćeno općim zahlađenjem multilateralizma, rastućim nedostatkom povjerenja unutar međunarodne zajednice“. Govorio je i o „ekološkom“ obraćenju u kojemu će svijet napustiti ratove i pohlepu i zajedno raditi u interesu čovjeka i planeta. Ako se pitate je li bilo riječi i o obraćenju svijeta na katoličku vjeru, nije. Posao pape nije spašavanje duša i pripremanje Božjeg naroda za vječni život. Barem ne dok nam planet „kuha“.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
© 2024 popodnevnik.hr, Sva prava pridržana.
Jude Martinez
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.